Անհատական ուսումնական պլանը՝ կրթահամալիրի հրաշալիք

 Կարծում եմ` բոլորս էլ որոշակի գիտելիք և պատկերացում ունենք հին աշխարհի հրաշալիքների վերաբերյալ։ Երբ լսում ենք հրաշալիք բառը, միանգամից մեր աչքի առաջ են գալիս Զևսի արձանըՇամիրամի կախովի այգիներըԵգիպտական բուրգերը և այլն։ Երբ հրաշալիքները կանգուն էին կամ նոր էին կառուցվումպատրաստվումշատերը չէին ընկալում դրանք՝ որպես հրաշալիքի։ Իհարկե, բացի հին աշխարհի մեզ քաջ ծանոթ 7 հրաշալիքներից այժմ շատուշատ հրաշալինքեր կանյուրաքանչյուր մարդ իր ուրույն հրաշալիքներն ունի։ Լինում էոր երբեմն ունենալով այդ հրաշալինքերը մեր կյանքումչենք գնահատում և միայն կորցնելուց հետո ենք փորձում արժևորել։ 
Ինչպես արդեն նշեցիյուրաքանչյուրը կարող է իր ուրույն հրաշալիքն ունենալինչպես նաև մեր կրթահամալիրը։ Ի տարբերություն այլ հրաշալիքների, մենք գնահատում ենք մեր այժմյանը։ Ուզում եմ խոսել, իմ կարծիքով, կարևորագույն հրաշալիքներից մեկի՝ անհատական ուսումնական պլանի մասինորն իրենից ներկայացնում է պատրադիր ուսումնասիրության ենթակա և մեր ընտրությամբ դասընթացների ամբողջությունը, հայտնի՝ դասացուցակ անվամբ։
Ինչպես բոլոր հրաշալիքներըայնպես էլ անհատական ուսումնական պլանըունի իր և՛ դրականև՛ որոշ բացասական կողմեր։ Որպես ավագ դպրոցի սովորող, կարող եմ ասելոր կցանկանայիոր պարտադիր առարկաները ներառեին նաև բնագիտական 4 առարկաները։ Այո՛ մենք ունենք էկոլոգիա առարկանորը կարծես 4 բնագիտական առարկաների՝ քիմիայիկենսաբանությանֆիզիկայի և աշխարհագրության լավագույն հավաքանին է, բայց …. Մենք ունենք հնարավորություն ընտրելու, 8-12 ժամ ընտրությամբ դասընթաց, որը պետք է ուսումնասիրենքբացի պատրտադիր առարկաներիցև միշտ չէոր այդ 3 առարկայի մեջ կարողացել եմ տեղավորվել։ Երբ սովորողը գնում է ավագ դպրոցշատ դեպքերում որոշ մասնագիտական կողմնորոշում է ունենումսակայն իմ դեպքումպատկերը դեռ անորոշ էր։ Միգուցե, եթե հնարավորություն ունենայի վերոնշյալ բնագիտական առարկաները շարունակել ուսումնասիրելհիմա այլ մասնագիտություն ընտրեի։ Ինչպես ուսումնասիրում ենք մաթեմատիկա առարկանորի մասին դեռևս կխոսեմայնպես էլլավ կլիներ ավելի լայն լինեին պարտադիր ուսումնասիրության առարկաները։ Բացի մասնագիտական կողմնորոշումիցկա մարդկանց մի խումբորոնց պարզապես հետաքրքրում են բնագիտական առարկաներըսակայն չի ցանկանում դա որպես մասնագիտություն ընտրել։ 
Կարճ խոսեմ նաև մաթեմատիկա առարկայի մասինորը նաև որպես առաջարկ կարող է դիտվել։ Այլ հանրակրթական դպրոցների հետ համեմատ՝ մենք ավելի քիչ ժամեր ենք ուսումնասիրում այդ առարկանսակայնկարող եմ վստահորեն ասելոր այն ամենն ինչ ուսումնասիրել ենքես չեմ կարող ինձ հետ տանել կյանքիս հաջորդ փուլիհարկե բացառությամբ որոշ բաների։ Մենք մնացած բոլոր առարկաների ժամանակ սովորում ենք մտքի ճիշտ արտահայտմանազատ խոսելու և հետաքրքիր եզրահանգումների հասնելու մասինիսկ ինչո՞ւ մաթեմատիկա առարկայի ժամանակ չենք վարժեցնում մեր միտքն ու սովորում այնպիսի բաներորոնք պետք է յուրաքանչույուր մարդ իմանա։ Հաճախ ենք լինում ալարկոտ սովորելու համար այնպիսի բանաձևերհավասարմումների լուծման եղանակներորոնց բնույթըգործածության անհարժեշտ տեղն ու ժամանակը չենք ուսումնասիրում և հաստատ գիտենքոր չենք օգտագործելու՝ ժամանակ ենք վատնումև՛ ուսուցչին ենք վիրավորում անտարբերությամբև՛ մեր վերաբերմունքը դեպի այդ առարկա, դառնում է բացասական։ 
Բացասական կետերից չէի կարող չխոսելքանի որ ցանկանում եմ ներկայացնել իմ կարծիքըիսկինչպես կրթահամալիրն է ինձ սովորեցրելսխալ կարծիքներ չեն լինում։ Այս մասին խոսելն այնքան հեշտ էրշատ քիչ բան կար ասելուիսկ դրական կողմերի մասին երկար կարող եմ խոսել, բայց կփորձեմ ընտրել մեկը։ 
Մի քանի տարի հանրակրթական դպրոցում ուսումնասիրել ենք հասարակագիտություն առարկան։ Իմ անհատական ուսումնական պլանի ամենասիրելի բաղադրիչը եղել է հենց դաորըինչպես գիտենքավելի խորությամբ էինք ուսումնասիրում փիլիսոփայությունտնտեսագիտությունիրավագիտություն և քաղաքագիտություն։ Մեծ ցանկություն ունեի իրավագիտություն ուսումնասիրել և հետո մասնագիտանալսակայնայցելելով դատարաններուսումնասիրելով սահմանադրությունըտարբեր քննարկումներ անցակնելովհասկացաոր այդքան էլ չեմ հետաքրքրվում այդ մասնագիտությամբ։ Քաղաքագիտությանփիլիսոփայության և տնտեսագիտության դասերի ժամանակ այնքան կարևոր գիտելիքներ եմ ձեռք բերելորոնք ինձ օգնեցին ավելի լայն գիտելիքներ ունենալ շատ կարևոր բնագավառների վերաբերյալ։
Ունենք հրաշալիքներորոնք ամեն գնով պետք է պահպանենքզարգացնենք և այդ ճանապարհին նորերը ստեղծ

Comments

Popular posts from this blog

ՄԱՅՐԻԿԻՍ. վերլուծություն

Սաադիի վերջին գարունը․ վերլուծություն

Ջորջ Օրուել, Անասնաֆերմա (վերլուծություն)