Ուսումնական ապրիլ․ Հայոց լեզու և գրականություն

Մինչ գտնվում ենք այսպիսի անելանելի թվացող իրավիճակում, դժվար է կենտրոնանալն ու արդյունավետ աշխատելը։ Այս ամսվա ընթացքում շատ եմ դժվարացել արդյունավետ աշխատանք իրականացնել, քանի որ օր օրի ավելի դժվար է դառնում տանը մնալն ու սիրելիների, ընկերների հաղորդակցությունից զուրկ լինելը։ Լավ է, որ ապրում ենք տեխնոլոգիաների աշխարհում և չեն կտրվում ուսումի հնարավորությունից և մարդկային շփումից, չնայած որ երբեք չենք կարող փոխարինել մարդկային փոխհարաբերությունները այսպիսի վիրտուալ շփման հետ։
  Այս օրերին դժվար է այլ հետաքրքրություններով զբաղվելը տասներկուերորդ դասարանցու համար, քանի որ ունենք քննություններ, որոնց պետք է պատրաստվենք և չենք կարող պարզապես նստել և ֆիլմ դիտել կամ գիրք ընթերցել մերնախասիրությամբ։ Որախ եմ, որ ավելի շատ ժամանակ եմ կարողանում տրամադրել հայ գրականության ներկայացուցիչների ստեղխագործությունները ընթերցելուն։
  Կարճ տեսանյութավ պատմել եմ, թե ինչպես եմ անցկացնում օրս և ինչպես եմ այն ավելի արդյունավետ դարձնում։ Խոսում եմ առցանց ուսուցման մասին։


Comments

Popular posts from this blog

ՄԱՅՐԻԿԻՍ. վերլուծություն

Սաադիի վերջին գարունը․ վերլուծություն

Ջորջ Օրուել, Անասնաֆերմա (վերլուծություն)