Ամփոփում եմ ամառը․․․
Բոլորի համար ամառը սկսվեց հունիսի մեկից, սակայն դեռ մայիս ամիսն էր, բայց ես զգում էի ամռան թեժ մթնոլորտը, քանի որ նախապատրաստվում էի ճամբարների։ Նշեմ, որ ինչպես յուրաքանչյուր ամառ, այնպես էլ տարվա ընթացքում, կամավորական աշխատանքներ եմ կատարում ՀՄՄՀ-ում (կազմակերպությունը զբաղվում է երեխաների և պատանիների քրիստոնեական դաստիարակությամբ)։ Ճամբարների ընթացքում երեխաները և՛ խաղում են, ուրախ ժամանակ են անցկացնում, և՛ քրիստոնեական դաստիարակություն ստանում։ Հունիս ամսին նախատեսել էինք ունենալ ստացիոնար ճամբարի երեք հերթափոխ։ Յուրաքանչյոււր շաբաթվա մեջ ունեի իմ խումբը, որի անունը <<Հնազանդություն>> էր։ Կային յոթ խմբեր, որոնցից յուրաքանչքուրն ուներ անուն, որոնք քրիստոնեական հատկանիշների անվանումներ էին․ սեր, ուրախություն, քաղցրություն, բարություն, ազնվություն, հնազանդություն և համբերություն։
Առավոտները սկսում էինք մարզանքով, ապա սենյակների մաքրման ժամանակն էր, որից հետո շարունակվում էր ճամբարային աշխույժ անցուդարձը։ Առավոտյան երեխաները Աստվածաշնչի գրքերից՝ Հովհաննեսի Ավետարանից, հատված էին ընթերցում, այնուհետև քննարկում էինք, ապա նախաճաշում էինք և գնում դահլիճ, որտեղ երեխաները լսում էին աստվածաշնչից պատմություն և սովորում էին դրանից դասեր քաղել, երգեր էին երգում, որոնք ունեն դաստիարակչական բովանդակություն (ստորև կներկայացնեմ մի քանի տեսանյութ)։ Ճաշելուց և ձեռքի աշխատանքի պահից հետո երեխաների սիրելի պահերից մեկն էր՝ սպրոտային խաղերը․ ֆորտ-բոյարդ կամ էստաֆետային խաղեր։ Երեխաները խաղում էին դրսում, մասնակցում էին ֆուտբոլի և այլ սպորտաձևերի առաջնությունների։ Ունեինք չեմպիոնական խաղեր, որոնց հաղթողների առաջին, երկրորդ և երրորդ տեղի մեդալներ էին ստանում ճամբարի վերջում։ Երեխաները ոգևորված, սակայն ուժասպառ եղած վերադառնում էին սենյակներ, պատրաստվում էին ընթրիքին։ Նշեմ նաև, որ խաղերի ժամանակ մի հետաքրքիր փաստ նկատեցի։ Անցյալ տարիների հետ համեմատած, այս տարի երեխաները վազելուց ավելի շուտ էին հոգնում կամ ընկնում և վնասվածքներ ստանում։ Կարծում եմ՝ կարող եք ենթադրել, թե ինչումն է խնդիրը։ Նրանք տանը օրվա մեծ մասն անցկացնում են բջջային հեռախոների կամ համակարգիչների դիմաց, իսկ դրա պատճառով թուլանում են մկանները, նաև նշեմ, որ երեխաների ուշադրության տևողությունն էր կրճատվել։ Քանի որ ճամբարի կաննոների մեջ էր մտնում, որ երեխաները պետք է առանց հեռախոսների գային, շատերը առաջին մի քանի օրը շատ լարված էին լինում, քանի որ հեռախոս չունեին ձեռքում։ Սակայն վերջին օրերին արդեն վարժվում էին ապրել առանց այն իրերի, որոնցից կախվածություն ունեն։ Ընթրիքից հետո ունեինք ազատ պահ, որից հետո երեխաները ծանոթանում էին, թե ինչ է միսիոներական աշխատանքը։ Միսիոները մի մարդ է, ով կամավոր կերպով մեկնում է ուրիշ երկիր կամ քաղաք, որ պատմի տեղի բնակիչներին Աստծո մասին, նրանց ներկայացնի Աստվածաշունչը և թե ինչ է այնտեղ գրված։ Երեխաները հինգ օր երեկոյան լսում էին մի միսիոների մասին, ով աշխատել էր Չինաստանում, Հնդկաստանում և Աֆրիկայում։ Երեկոներից մեկի ժամանակ նաև տիկնիկային ներկայացում կար, որում ևս մասնակցություն ունեի։ Չորրորդ օրը ինձ համար միշտ սկսվում էր լարված, քանի որ պետք կանգնեի այդքան երեխաների դիմաց և նրանց պատմեի ձմերուկի գաղտնիքը, եթե հետաքրքրի ձեզ, կարող եմ իմ ուսումնական բլոգում տեղադրել, թե ինչ գաղտնիք է դա։
Ամառային ճամբարներն ամփոփում եմ Լայթ Հաուս բարեգործական կազմակերպությունում։ Լարված և դժվարին դպրոցական տարի է ինձ սպասվում, որ ամառվա ընթացքում հանգստի պահեր գրեթե չեմ ունեցել, իսկ հանգստի պահերին նույնիսկ չես կարող լիովին վերականգնվել, քանի որ այն աշխատանքը, որը մենք ենք իրականացրել, իրականում շատ բարդ, ժամանակատար և ուժասպառ անող է, սակայն երբ գիտակցում եմ, թե ինչու եմ ես անում այս ամենը հասկանում եմ, որ արժեր այդքան հոգնել։ Դեռևս մեկ շաբաթ ունեմ ուժերս վերականգնելու և նոր շնչով սկսելու նոր ուսումնական տարին։
Comments
Post a Comment